onsdag 27 januari 2010

Trögt!

Nähä, inte blir det någonting om jag inte skriver litet då och då! Tror fortfarande jag har för höga krav på mig att det ska bli långa, ingående inlägg men drar nu ner på kraven! Härefter skriver jag korta dagboksanteckningar som passar in i min stressade vardag! Foton får bli en lyx som förekommer endast vid speciella tillfällen!

Idag är det onsdag. Adrian gick iväg till skolan i arla morgonstund. Sera har pyjama-day, cozy day i skolan så hon tassar här hemma med sin flanell pyamas på sig. Juri har fört bilen på service och ringde och meddelade om en räkning på MINST 500 dollar... suck... Jag ska till DC och jobba med Karen idag. Har huvudvärk för n:te dagen, undrar vad det beror på nu igen. Kanske för att jag zumbade ivrigt igår och glömde dricka, igen!

Studierna har börjat, 3 kurser. Få se om det lyckas! Igår var första college-dagen. En kurs, abnormal psycology, på morgonen, 3 timmar paus då jag satt i bibban och jobbade med min online-kurs, human growth and development och så kurs nummer 3 på eftermiddagen, theories of personality. 6 timmar psykologi i sträck får vem som helst att vinda med ögonen. En häftig zumba kunde inte ens få mig ur "stressen".

Nu borsta tänderna och så iväg till jobbet! hörs igen snart, lovar!

Inga kommentarer: