måndag 13 april 2009

jäkla jetlag!

Jag har alltid småskrattat åt jetlag men nu fick jag nog äta upp det! Sen vi kom hem från Hawaii, har familjen varit upp-och-ner. Vi missade en natt eftersom vi flög från Honolulu mitt på dagen, bytte flyg i LA och var 13 timmar på resa. Då vår natt började, anlände vi till DC och där var klockan 6 på morgonen! Vi åkte hem, sov några timmar men hade en hel dag kvar! Så började eländet! I en veckas tid vakade både barnen och vi till 1-2-3 på natten och sov sen till middag, Adrian till och med till 2-tiden!! Vi började väcka barnen 11-tiden för att få någon rytm tills skolan börjar. Idag var barnen i säng före 10 men vi ska se om de kan somna alls! Imorgon rycks de upp till sin vardag så sen ska väl dygnsrytmen normaliseras, hoppas vi!
Vi längtar alla tillbaka till soliga, varma Hawaii för DC är kallare än normalt! Körsbärsträden blommar för fullt men värmen har inte kommit ännu.... Det lär bli sommar mot slutet av veckan och jag kan knappt bärga mig! Solbrännan flagar redan!

Inga kommentarer: