tisdag 6 januari 2009

Mina kenslor som jag har haft

Ett par dagar efter jul kom Sera med ett häfte av hopstansade sidor som hon gjort själv. Titeln var "Mina kenslor som jag har haft". Jag satt mig ner med häftet och började läsa, skrattade ibland och fick tårar i ögonen ibland. Jag frågade Sera om jag fick sätta in häftet på bloggen och hon gav sin tillåtelse. Jag fick också skriva allt med de stavfel hon har. Hon är själv förvånad över hur otroligt "dåligt" hon skriver plötsligt!! Jag är dock inte oroad, svenska stavningen är lagd på is för tillfället då hon bara läser och skriver på engelska. Den kommer nog tillbaka. Så här illa har hon aldrig stavat, inte ens då hon lärde sig skriva..... Men tillbaka till Mina kenslor som jag har haft;

Mina drömmar!
1. Åka i en limosin
2. Fa till Florida
3. Få en valp (dalmatin)
4. Bli en popstjärna
5. Fa till Californien

(tips: gör en likadan lista, bocka sedan av när du förverkligat dem) (Ghitas anm)

Mina önskningar!
1. Få träffa Hobbe
2. Få the Barbie dream house
3. Få en valp!!!!!!!!
4. Bli en stjärna
5. Rida på en häst

Mina bästa grejer!
1. När vi for till Disney World
2. När jag fick the Barbie Dream house
3. När jag fick veta att vi sku till Spanien
4. När Monica fick Shaka
5. När jag fick sitta på en islandsponny

Mina hemskaste grejer!
1. När jag måste städa mitt rum
2. När jag måste gå ut och leka
3. När vi va till Arlington (begravningsplatsen, Ghitas anm)
4. När vi gör nogo som vuxna tycker om
5. När jag va sjuk

Att sånt... Fina listor ;) Hon är söt den där Sera!

2 kommentarer:

Ann sa...

Åå, finaste Hapschu!!

En av önskningarna kommer i alla fall att gå i uppfyllelse om bara några månader då du och Hobbe får träffas! Jag är säker på att han kommer att bli vild av förtjusning då han ser dig!

Saknar dig!
kram av Ann, Kalle & Hobbelsson

Annika Johanna Westerlund sa...

Vad hon är gullig! Låter som om hennes ena önskning sku gå i uppfyllelse snart om jag förstår Anns kommentar rätt. Va bra! Det har hänt så otroligt mycket på så otroligt kort tid för lilltösen men ändå har hon klarat sej så jättebra. Har Adrian visat några känslor över flytten förutom lycka över Redskins?
Många varma kramar från Annika i snöiga Nordsjö. PS. Det började snöa som tusan för en stund sen!